به کانـال کـانـون وکلای دادگستـری استـان خوزستـان در تلگـرام بپیوندید
فرم ثبت پست الکترونیکی وکلا

آخرین اخبار - معرفی نرم افزار اتوماسیون دفاتر وکالت دادرس

 

 

 

به منظور دسترسی آسان به اطلاعات موکلین ، انجام محاسبات کاربردی دفاتر وکالت ، نگهداری تصویری از اسناد پرونده ها در جهت استفاده بهنگام از آنها و اطلاع رسانی در انجام امور وکالتی به موکلین امروزه استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری دفاتر وکالت امری ضروری است. خوشبختانه در چند سال اخیر با زحمات زیادی که برنامه نویسان در این حوزه کشیده اند شاهد تولید نرم افزار های ارزشمندی در کشور بوده ایم . تولید کنندگان این نرم افزار ها هر روزه قابلیت های کاربردی جدیدی را به فراخور نیاز دفاتر وکالت به تولیدات خود اضافه نموده اند که وکلا را از انجام بسیاری از کارهای روزمره اداری دفاتر  خود بی نیاز می گرداند . نرم افزار اتوماسیون دفاتر وکالت دادرس یکی از آخرین برنامه های تولید شده در کشور است که به کوشش برنامه نویسان آن تلاش گردیده علاوه بر انجام امور اداری دفاتر وکالت در انجام امور مالی وکیل نیز نوآوری های شایسته ای را به جامعه وکلای دادگستری معرفی نماید. به جهت آشنایی وکلای دادگستری از قابلیت های نرم افزار دادرس و استفاده از آن مشخصات این برنامه انچنان که در سایت اینترنتی این برنامه http://dadras.webpooyan.com/ آمده است بدین شرح است .

 

ثبت اطلاعات پایه

امکان ثبت تمامی اطلاعات پایه در نرم افزار مانند اطلاعات شهرستان ها ، استان ها،موضوعات پرونده ،وکیل ، مراجعین،مراجع قضایی و شعبات آنها

درج اکثر اطلاعات پایه توسط خود ما ، ولی قابل به روز رسانی و تغییر و واضافه شدن

درج تمامی نمونه اوراق های قضایی بر حسب دادخواست، اظهارنامه ، لوایح و شکواییه ها و …

امکان مشاهده تمامی سرفصل های حسابداری وکیل با قابلیت اضافه شدن و تغییرات

امکان تنظیم قالب های اوراق قضایی

امکان ثبت مقادیر پیش فرض حق الوکاله

امکان ثبت شاخص های ماهیانه و سالیانه

امکان تعریف حساب های بانکی

 

ثبت و بایگانی منظم پرونده ها و متعلقات

امکان ثبت و ورود اطلاعات پرونده ها داخل نرم افزار با آیتم های فوق تخصصی و کاربردی دفاتر وکالت و موسسات حقوقی

امکان ثبت چند وکیل یا موکل برای پرونده

امکان تفکیک پرونده ها بر حسب حقوقی یا کیفری و مرتبط شدن تمامی فیلدها با نوع پرونده

امکان شماره گذاری ردیف پرونده با سلیقه خود وکیل ،همچنین شماره گذاری اتوماتیک

امکان ثبت حق الوکاله طبق تعرفه و توافق شده در نرم افزار با درج اطلاعات و اسناد مالی رد و بدل شده (نقدی ، چک ،واریز به حساب)

امکان ثبت مقادیر پیش فرض حق الوکاله

امکان ثبت شاخص های ماهیانه و سالیانه

امکان تعریف حساب های بانکی

امکان ثبت و ورود اطلاعات پرونده ها داخل نرم افزار با آیتم های فوق تخصصی و کاربردی دفاتر وکالت و موسسات حقوقی

امکان ثبت چند وکیل یا موکل برای پرونده

امکان تفکیک پرونده ها بر حسب حقوقی یا کیفری و مرتبط شدن تمامی فیلدها با نوع پرونده

امکان شماره گذاری ردیف پرونده با سلیقه خود وکیل ،همچنین شماره گذاری اتوماتیک

امکان ثبت حق الوکاله طبق تعرفه و توافق شده در نرم افزار با درج اطلاعات و اسناد مالی رد و بدل شده (نقدی ، چک ،واریز به حساب)

امکان ثبت مقادیر پیش فرض حق الوکاله

امکان مشاهده بدهکاری موکیل در نرم افزار در یک پرونده یا مجموع پرونده ها

امکان ثبت چند طرف حساب مالی در پرونده

امکان ثبت هزینه برای پرونده

محاسبه درامد و هزینه و سود وکیل در آن پرونده

امکان مشاهده پرونده های مرتبط با پرونده باز شده و الگوگیری از آن

امکان رونوشت برداری از پرونده خاص

امکان مشاهده تمامی پرونده ها به تفکیک با قابلیت جستجوی پیشرفته و اعمال تنظیمات روی آنها

ثبت کارشناسان پرونده به تفکیک

 

ثبت اوراق قضایی به صورت متفرقه

امکان ثبت اوراق قضایی برای افراد متفرقه و یا مراجعین و ثبت سند مالی اجرت تنظیم

امکان دسته بندی اوراق قضایی مانند پرونده و جستجوی پیشرفته و در واقع تمام کارآیی ثبت اوراق هنگام تشکیل پرونده

قابلیت تغییر قالب اوراق قضایی به راحتی

قابلیت تعریف فیلدهایی که باید در اوراق قضایی جایگزین شوند و ثبت ترتیب انها

 

مشاوره

امکان ثبت جلسات مشاوره به تفکیکی تمامی آیتم ها

امکان ثبت حق المشاوره و ثبت سند درآمد

امکان مشاهده مشاوره های قبلی و ویرایش انها

آلارم سیستم در تقویم وکیب هنگام موعد مشاوره

امکان ارسال SMS یاد آوری جلسه مشاوره برای وکیل یا مشارالیه با زمان بندی اتوماتیک

آلارم نرم افزار به هنگام تداخل وقت های مشاوره

 

تقویم

امکان ثبت یادداشت در نرم افزار با درج توضیحات پیشرفته

امکان ثبت قرار ملاقات با موکل یا فرد دیگری در زمان خاصی

ثبت آلارم در تقویم وکیل برای یادآوری

ارسال SMS هنگام ثبت یادداشت یا قرار ملاقات برای یادآوری به طرفین

امکان ویرایش و حذف تمامی اطلاعات موجود ثبت شده

 

 

حسابداری تخصصی وکالت

امکان صدور سند حسابداری و اضافه و ویرایش سرفصل های حسابداری در آن

امکان ثبت امور مالی اتوماتیک از قبیل بانک به بانک ، صندوق به بانک و دریافت و پرداخت از اشخاص متفرقه

مشاهده دفتر چک و امکان اعمال وصول ، برگشت ، به حساب گذاشتن ، خرج چک و یا عودت از حالت های گفته شده

 

 

قوانین

مشاهده تمامی قوانین بر اساس موضوع ، تاریخ ثبت ، مرجع ثبت و … به صورت درختی و منظم

چاپ تمامی قوانین در برگه سفید با تنظیمات خاص

امکان اضافه شدن دسته بندی قوانین و حتی خود قوانین توسط وکیل

ارائه قوانین خاص در نرم افزار

امکان مشاهده آراء و نظریات در نرم افزار و جستجوی پیشرفته در آن

امکان جستجوی پیشرفته در قوانین و آراء و نظریات(حتی جستجو در متن قوانین)

به روز رسانی تمامی قوانین در اول هر ماه توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک

 

 

بانک اطلاعات حقوقی و قضایی

امکان مشاهده بیش از ۲۰۰۰۰ واژه حقوقی بر اساس دسته بندی های مختلف با تفسیر آن به صورت کامل با قابلیت اضافه شدن

امکان مشاهده مقالات حقوقی در دسته بندی های مختلف با قابلیت به روز رسانی و اضافه شدن

امکان مشاهده ۴۰۰۰ کتاب حقوقی در قسمت کتابداری وکیل به همراه به روز رسانی و اضافه شدن

 

 

محاسبات مکانیزه حقوقی

امکان محاسبه مهریه به صورت اتوماتیک و درج شاخص های سالیانه در نرم افزار

امکان محاسبه مبلغ دیه بر اساس آیتم های متفاوت و دیه اعضای بدن به صورت کاملا تخصصی با توضیحات مفصل

امکان محاسبه نرخ تاخیر تادیه با درج شاخص

تمامی شاخص ها توسط نرم افزار درج و به روز رسانی می شوند

 

متفرقات و آیتم های ویژه

دفتر اندیکاتور مجهز مخصوص ثبت نامه های ورودی و خروجی وکیل با درج شماره به صورت اتوماتیک و موضوع و …

درج تمامی لوایح و اسناد و مدارک به صورت اتوماتیک در دفتر اندیکاتور

صندوق امانات به طوری که تمامی اسناد موکلین و محرمانه و موارد امانی در آن ذخیره می شود

قابلیت صدور رسید امانت و یا استرداد در صندوق امانت

امکان پرینت چک با قابلیت ثبت بانک و مشخصات چک خود (تنظیمات به صورت اتوماتیک انجام می شود)

امکان مشاهده تمامی آدرس و تلفن های مراجع قضایی همه استان ها با قابلیت به روز رسانی و اضافه شدن

امکان مشاهده تمامی تلفن های موکلین یا مراجعین خود در دفترچه تلفن با قالبلیت جستجو و ارسال SMS

ثبت امور مربوط به مراجعین توسط منشی و بازدید توسط وکیل

امکان ثبت قرارداد به صورت متفرقه برای موکل یا مراجعه کننده همراه با بیش از ۱۰۰۰ نمونه قرارداد کاربردی

ثبت قرارداد حق الوکاله به صورت متفرقه

 

گزارشات نرم افزار

امکان گزارش گیری از پرونده های موجود بر اساس جستجوی تاریخ ،موضوع،شماره ردیف ، موکلین یا نام وکیل

امکان گزاش گیری از جلسات مشاوره ،یادداشت ها،اوراق قضایی و … در صفحات مختلف به صورت صفحه بندی شده و منظم با قابلیت جستجو

امکان گزارش گیری از سرفصل های حسابداری،درآمد ها ، هزینه ها ،چک ها ،حساب های بانکی و … به صورت کاملا محرمانه و تنظیمات حق دسترسی

امکان گزارش گیری از رفت و آمد های مراجعین

امکان گزارش از تراز مالی

امکان چاپ تمامی گزارشات

 

درج کاربر در نرم افزار با ایجاد سطح دسترسی

اضافه شدن کاربر برای نرم افزار با ایجاد سطح دسترسی برای ایشان

تعریف گروه های کاربری با ایجاد سطح دسترسی برای آنها به طوری که تمامی فرم ها قابلیت خواندن یا تغییر را داشته باشند یا خیر

امکان شبکه شدن نرم افزار بین سیتم های متفاوت در داخل دفتر و یا بیرون از دفتر

 

 

چند وکیله بودن نرم افزار و شبکه شدن نرم افزار

امکان استفاده چند وکیل از نرم افزار در یک دفتر کاری

امکان درج تمامی اطلاعات ثبتی بر حسب اطلاعات همان وکیل یا چند وکیل

امکان گزارش گیری موارد نرم افزار بر حسب جستجوی هر وکیل به صورت تفکیک شده

امکان شبکه شدن نرم افزار در سیستم های گوناگون داخل دفتر یا بیرون از دفتر

 

تهیه نسخه پشتیبان یا بازگردانی

امکان تهیه نسخه پشتیبان در نرم افزار با رمز مخصوص

امکان بازگردانی نسخه های پشتیبان گرفته شده قبلی در نرم افزار

تمامی نسخه های پشتیبان با تاریخ ذخیره می شوند

 

 

به روز رسانی ماهانه نرم افزار و پشتیبانی

امکان به روز رسانی هر ماهه نرم افزار به صورت اینترنتی و هوشمند و منظم

ارسال ایمیل حاوی مشکلات داخل خود نرم افزار

ارائه دفترچه الکترونیکی راهنمای تصویری داخل نرم افزار و حتی در هر صفحه

ارائه پاسخگویی تلفنی ، ایمیلی،اینترنتی و … در کل شبانه روز

استفاده از سیستم کنترل از راه دور با نرم افزار Team viewer و یا پشتیبان صوتی رایگان Skype

 

 

اتصال به سایت قوه قضائیه

درج رمز وکیل ، رمز پرونده و سایر اطلاعات مربوط به سایت قوه قضائیه

اتصال از طریق فرم وکیل یا فرم پرونده به سایت و ثبت آخرین نتایج پرونده داخل نرم افزار وکالت دادرس

امکان ارتباط و پیگیری با سایر موارد در سایت قوه قضائیه

 

 

SMS و ایمیل

امکان ارسال اس ام اس در نرم افزار به صورت فردی یا گروهی

امکان ارسال اتوماتیک نرم افزار هنگام ثبت جلسات ، یادداشت ها ، مشاوره ،موعد سررسید چک و… به وکلا و موکلین با مدیریت در پنل تخصصی ارسال اس ام اس

امکان ارسال ایمیل در نرم افزار برای کاربران و موکلین به صورت ساده و در عین حال کاربردی

 

سایر قابلیت های ابن نرم افزار عبارتست از :

استفاده از سیستم پیامکی هوشمند در نرم افزار
پشتیبانی ۲۴ ساعته نرم افزار
اتصال هوشمندانه به سایت قوه قضائیه
بایگانی منظم پرونده ها  و اوراق قضایی در نرم افزار
جستجوی پیشرفته برای یافتن موکلین و ریز کارکرد آ نها
حسابداری تخصصی وکلا و یافتن گزارش های آماری متفاوت و دسته بندی شده
داشتن انجمن تخصصی وکالت و پرسش و پاسخ در سایت .
محیط نرم افزار زیبا و کاربر پسند می باشد .
امکان به روز رسانی اینترنتی نرم افزار به صورت خیلی ساده و هوشمند
امنیت بالا در نرم افزار برای جلوگیری از سرقت اطلاعات
استفاده همزمان چند وکیل یا چند کاربر به صورت همزمان در نرم افزار
استفاده از اطلاعات نرم افزار در سایت تخصص وکیل

 

 

 

 

 

ساعت سرور

چهارشنبه 29 شهریور 1396 1:19 ق.ظ

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.