به کانـال کـانـون وکلای دادگستـری استـان خوزستـان در تلگـرام بپیوندید
فرم ثبت پست الکترونیکی وکلا

ديدار اعضاء هيئت مديره كانون وكلاي خوزستان با رئيس كل دادگستري استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون وکلای دادگستری خوزستان :ديدار اعضاء هيئت مديره كانون وكلاي خوزستان با رئيس كل دادگستري استان در اين نشست كه سه شنبه ٢٥ ارديبهشت ماه جاري در محل دادگستري استان برگزار شد اقاي افشارنيا رئيس كل دادگستري استان و اقاي فرهادي راد رئيس دادگاه انقلاب و اقاي زبيدي معاون ايشان ميزبان هييت مديره كانون وكلا خوزستان بودند.
ابتدائا اقاي افشارنيا ضمن خيرمقدم به هييت مديره كانون وكلا و تبريك جهت انتصاب سركار خانم نوال نزاري به رياست كانون وكلا إبراز اميدواري كردند كه در اين دوره نيز به مانند أدوار گذشته ارتباط مستمري بين دادگستري استان و كانون وكلا وجود داشته باشد و هر دو نهاد به عنوان دو بال فرشته عدالت در جهت رفع موانع و مشكلات موجود با يكديگر همكاري نمايند.
خانم نوال نزاري نيز به نمايندگي از طرف هييت مديره ضمن تشكر از دعوت صورت گرفته و تبريك أعياد شعبانيه آمادگي كانون وكلا را جهت استمرار تعامل سازنده كه تاكنون بين كانون وكلا و دادگستري استان برقرار بوده را إعلام نمودند و خواهان تقويت هرچه بيشتر اين تعامل شدند و آن را در جهت اجرا و اعتلاي عدالت در دستگاه قضائي ضروري دانستند.
در ادامه اقايان شكيبا نايب رئيس كانون ، لواف پور بازرس و اقاي شمس و حميدي نژاد نيز در زمينه برخي از مشكلات ايجاد شده براي وكلا در برخي از دادگستري ها و همچنين لزوم رواج اخلاق مداري در تعاملات بين اعضاء دادگستري استان و وكلا سخناني را مطرح نمودند كه اقاي افشارنيا قول مساعدت در جهت رفع مشكلاتي كه وجود دارد دادند.
در ضمن اين ديدار اقاي فرهادي راد به عنوان رئيس دادگاه انقلاب به موضوع وكالت تسخيري و مشكلات آن پرداختند و بيان داشتند كه متاسفانه دير إعلام شدن وكلاي تسخيري باعث اطاله دادرسي و اختلال در روند رسيدگي ها مي شود و خواهان رفع اين مشكل شدند كه سركار خانم نزاري در پاسخ بيان داشتند كه كانون در خصوص وكلاي تسخيري سريع عمل مي كند و به محض إعلام اقدام مي نمايد و اين تأخير ناشي از سيستم نامه نگاري اداري بوده كه بايد فكري در اين مورد شود و پيشنهاد شد كه ازين پس از طريق سيستم ابلاغ اين امر صورت بگيرد.

در پايان رئيس دادگستري استان از تشريف فرمايي اعضا هيئت مديره كانون وكلا تشكر نموده و خواهان تداوم اين نشستها در جهت بررسي و رفع مشكلات پيشرو شدند.

ساعت سرور

پنج شنبه 08 تیر 1396 8:21 ق.ظ

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.